Friday 6 October 2017

Mixed media postcards

Cześć,

dziś coś nowego dla mnie, czyli pocztówki. Jakiś czas temu w postcrossingu trafiłem na kobietę, która prosi o pocztówki ręcznie robione. Doszedłem więc do wniosku dlaczego nie. Jednak nagle okazało się, że pocztówka to już nie kartka, na której można poszaleć. Postanowiłem jednak się nie poddać i coś stworzyć.

Hi,

todayit's something new for me - postcards. A few days ago I drew in postcrossing a women, who likes a handmade postcards. I thought - why not? But, suddenlyturn out postcard it's not a card, where I can add a differents embelishments. I decided not given and make something.



Obie powstały z użyciem tuszy wodnych. W pierwszej użyłem tuszy w kolorze oliwkowej zieleni i żółcienia bursztynowego. Motyw z maski tak mi się podoba, że postanowiłem nie dodawać niczego więcej.

Both postcards I made with water inks. First postcard I made with inks in green olive and yellow amber color. The pattern from the stencil is so beautiful, then I decided not given nothing more.


Druga pocztówka to odcienie niebieskiego. Tło nieco bardziej strukturalne powstało z naklejonych pasków papieru, wzoru z maski i stempli.

The second postcard it's in shades of blue color. Backround I've made with paper stripes, a pattern from stencil and a little bit stamps.




Produkty: / Supplies:



Hugs,

Uściski,

Dawid


1 comment: