Wednesday 14 June 2017

Summer page

Cześć wszystkim,

dziś layout, przy którym nie użyłem w ogóle wody. Postanowiłem nieco zamieszać bez moczenia pracy.


Hello everyone,

today I have for you a page, which I've made without using a water. I decided make something and don't wet a paper.



Niebieskie tło powstało dzięki użyciu gel medium wymieszanemu z dwoma kolorami niebieskich tuszy wodnych. Gel medium nałożyłem punktowo, położyłem na tym folie i docisnąłem. Powtórzyłem to kilka razy. Dzięki temu oprócz koloru uzyskałem fajną fakturę.

The blue backround I made with gel medium mix with water ink in different shades of blue color. I put this on the paper, I cover with sheet of plasticand pushed. I made this few times. It's nice effect with interesting texture.





Na tak powstałym tle zrobiłem kilka odbitek stemplami i ułożyłem kompozycję z sizalu, tekturek i papieru. Na koniec dodałem kilka chlapnięć z czarnego i ciemno niebieskiego splasha.

On this backround I added few pattern from stamps and I created composition with sisal, chipboards and papers. At the end I added stains, which I've made with black and navy blue splah.


Użyłem: / I used:


Życzę Wam miłego dnia.

I wish you a nice day.


No comments:

Post a Comment