Wednesday 2 July 2014

Smile - mixed media layout and video tutorial

Witajcie kochani, dziś mój pierwszy post w nowej roli - edukatora:) Będę dwa razy w miesiącu przygotowywać dla Was kursy, bądź prezentacje produktów, dzielić się z Wami moimi ulubionymi technikami. 
Dziś mam dla Was layout, a do niego kurs video, jak powstawał krok po kroku. Do wykonania pracy użyłam papierów z najnowszej kolekcji Fly Away, która stanowiła również część lipcowego zestawu Flying Unicorn. W pracy użyłam zatem papierów i mediów 13 arts obecnie dostępnych w kicie. Napisy są w języku angielskim, ale myślę, że wszyscy oglądający doskonale zrozumieją jakich produktów użyłam:) 

Hello everybody - today is my first post in new role - Educator:) I will share with you my favorite techniques, make video tutorials or introduce you 13 arts products twice a month. Today I have got a mixed media layout, I created with Fly Away papers and 13 arts mediums, which are also a part of Flying Unicorn July KOM.  I have added fabulous flowers and other embellishments from this kit.
Hope you will like my page and video - enjoy:)

SMILE




Here is my video:




xoxo


List of materials:


3 comments:

  1. Great video tutorial. Looking forward to more of your projects as Educator. Love your products

    ReplyDelete
  2. Piece of art! Love your inspiring tutorials! Great job! Thank U!

    ReplyDelete