Tuesday 8 April 2014

Jajo wielkanocne

Witam wszystkich
Chcę dziś Wam pokazać kartkę wielkanocną w formie jajka.
Przyznam ,że to moja pierwsza wielkanocna kartka w tym roku :)
Przełamałam lody i mam nadzieję, że następne będzie mi już łatwiej zrobić.
>>>><<<<<

Hello Everyone!
Today I'd like to show you an Easter egg card. I have to admit, that it's my first Easter card this year. I hope it would be esier now to make more of them.



***

Na mojej kartce znajdziecie  papier 13arts Strong feelingsjajeczka styropianowe,   gałązki wiosenne z kwiatami, kwiatek papierowy z pręcikami mojej produkcji oraz trochę chlapań tuszem kreślarskim i lekkie maźnięcia żółtą farbką Ayeeda paint Vivid Yellow i gesso przez maskę.
>>>><<<<
On my card you can see little styrofoam eggs, twigs with flowers, a flower with stamens which I made and some splashing made with ink. I also added some yellow paint and gesso with stencil.






To wszystko na dziś
Dziękuję za uwagę . Do następnego spotkania:)
>>><<<
That's all today
See You soon

6 comments: