Saturday 12 April 2014

BEST TIME EVER / Agnieszka Bellaidea


Witam serdecznie!
Mam dzis do pokazania LO zrobione jako lift dla zaprzyjaznionego bloga.
Uzylam najnowszej kolekcji papierow 13 arts /juz niedlugo bedzie to przedostatnia kolekcja :) / oraz nowe maski.

Hello Everyone!
Today I'm going to show you a lift made for one of the blogs. I used the newest 13arts' collection (It won't be the newest soon :) ) and new stencils


Zachowalam kolorystyke z kolekcji i nawet udalo mi sie powstrzymac od uzycia turkusowej mgielki.
I kept the original colors and I didn't use torquoise mist this time


Moj tytul to rowniez tekturka 13 art, tym razem pomalowalam ja najpierw gesso, potem biala farbka akrylowa i postemplowalam.
My theme is also 13art's chipboard. This time I covered it with gesso and after that with white acrylic paint and I added some stamping.

Ponizej mozecie zobaczyc uzyte przeze mnie produkty, pozdrawiam i zycze milego weekendu!
Bellaidea
Below you can see 13art's products which I used. Have a nice weekend!





No comments:

Post a Comment