Monday 14 April 2014

A memory of winter - LO by Dorota Dołęga

Wiosna już w pełni - a właściwie to tu, gdzie mieszkam, temperatura jest już letnia - jednak wciąż nie mogę się uwolnić od ulubionych zimowych fotografii.  W tym layoucie nastrój mroźnego poranka przywołałam przy pomocy delikatnych pasteli - na papier nałożyłam warstwę pasty strukturalnej, spryskałam turkusową i kobaltową mgiełką, a następnie, ponieważ efekt wciąż wydawał mi się zbyt intensywny, psiknęłam dodatkowo mgiełką pastel white.
The spring is all around - in fact, here in France temperatures are more like in summer - but I still can't forget about my favourite winter photographs, I could scrap them over and over again! On this layout I've tried to create the mood of a frosty winter morning, using delicate pastel colours. I've applied a layer of modeling paste, then spritz it with pastel cobalt and turquoise mists. The effect was still too intensive, so, I've added some pastel white mist.



Biała pastelowa mgiełka jest ostatnio jednym z moich ulubionych produktów - doskonale nadaje się do delikatnego rozbielania zbyt intensywnych barw:

White pastel mist is lately one of my favourite products - it's perfect for delicate whitewashing:




Użyte materiały/Materials used:


Dziękuję za odwiedziny na blogu 13arts i życzę wielu twórczych dni w nadchodzącym tygodniu :)
Thank you for visiting 13arts blog! Wishing you a creative weekend,

Dorotka




2 comments: