Monday 29 April 2013

Memory Book

Witajcie! Dziś chcę podzielić się z Wami moim wpisem do Memory Book - to taki mój album prowadzony na bazie starej książki. Każda strona w tym albumie jest inna, nie obowiązuje tutaj żadna chronologia ani tematyka, po prostu są tu zdjęcia które są dla mnie ważne, przypominają mi wspaniałe chwile z naszego życia.
Dzisiejsza strona jest o Karolci - mojej córci - i jej zabawie w dmuchanym baseniku rozłożonym na balkonie - szczęśliwie sąsiadów pod nami nie było wtedy w domu :)


W pierwszej kolejności na strony książki położyłam cienką warstwę gesso, nie dbam tutaj o dokładność, smaruję byle jak za pomocą kawałka starej karty kredytowej. Następnie naklejam część papierów i kładę jeszcze jedną warstwę gesso, tym razem przez maskę, a po wyschnięciu nakładam miejscami mgiełkę. W części chlapię przypadkowo, a w części najpierw psikam mgiełką na kawałek sztywnej folii i wtedy aplikuję w wybrane miejsca. Później przychodzi pora na stemple, naklejki, resztę papierów, taśmę i zdjęcie.


Ze sklepiku 13@rts użyłam:

Pozdrawiam serdecznie,

5 comments:

  1. This is such a good idea!! I think I make a book like that for myself! Than I can put pictures that are not very good to put on a scrap, but important to me. Thanks for the idea!!

    ReplyDelete
  2. świetny pomysł! świetne wykonanie!!!

    ReplyDelete
  3. prześliczna praca i moje ulubione kolory

    ReplyDelete