Wednesday 3 April 2013

Maski własnej produkcji w natarciu - Home made stencils attack :)

Witajcie.
Święta za nami,  piękna wiosna jeszcze przed nami mam nadzieję :)
Aby więcej nie czepiać się pogody przejdę od razu do tematu.

Wiecie, że nie mediuję zbyt często, choć czasem lubię sobie poszaleć.
Największą frajdę sprawia mi zabawa z tłem przy użyciu, pasty strukturalnej, gel medium, czy gessa i oczywiście maski.
Nie posiadam zbyt dużego wyboru wzorów masek, dlatego postanowiłam sobie jakieś zrobić, zwłaszcza maskę w romby, która straszliwie mi się podoba.
Nie są one piękne, ale świetnie spełniają swoją rolę. 
Wycięłam je z papieru o wysokiej gramaturze ( można w grubej folii) i aby od razu się nie rozlazły posmarowałam gel medium.
 Romby wycinałam nożykiem a kółeczka trochę dziurkaczem a resztę wycinakiem takim do robienia dziurek w paskach :)
Równo to nie jest, ale co tam. Następne będą ładniejsze.



A tutaj już maski w użyciu :)








Zachęcam do eksperymentowania. Media mają to do siebie, że efekty , które dzięki nim uzyskujemy często nas zaskakują. Mile zaskakują.

Wykorzystane w pracy materiały:

Papier "Forever - Na zawsze"


To na dziś wszystko.
Jeśli ktoś z  Was ma jakiś fajny pomysł na maskę, dzielcie się. Bardzo chętnie wypróbuję :)))

Pozdrawiam
Kaśka

6 comments:

  1. Czad! Jest fantastycznie, a że nierówno? nie ma być równo, ma być artystycznie!:D

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny pomysł... :))) a ramka jest super - niesamowite kolory, a faktura powstała genialna... :)

    ReplyDelete
  3. Najważniejsza jest kreatywność :)
    Super!

    ReplyDelete
  4. Bardzo mi się podoba ta maska z kółeczkami, a Twoja praca świetna :)

    ReplyDelete
  5. Czego TY nie wymyślisz kochana??!
    Ramka Aniołków świetna :).

    ReplyDelete
  6. suuuuuper :D i wcale nie krzywo :D

    ReplyDelete