Tuesday 9 April 2013

Chalenge #6 Guest Designers - Gościnne Projektantki wyzwania #6

Witajcie dzisiaj prezentujemy Wam sylwetki i prace dwóch fantastycznych dziewczyn, które zwyciężyły w naszym ostatnim wyzwaniu. Przygotowały dla nas prace na trwające wyzwanie "Wszędzie dookoła: motyle".

Hi today we are presenting two fabulous girls, who won our last challenge. They made beautiful projects for our current challenge "All around butterflies". 

Najpierw poznajmy Taniko
Firt we'll meet Taniko


Hello! My name is Tetiana Komarova, however in the scrap world I use my nickname Taniko. I’m 25 years old and I live in Kiev, Ukraine. I started scrapbooking at the end of 2010 (when was born my son) and loved it from that moment on. I adore mixed-media because it gives me the freedom to create and it’s the best way to express myself. I like to make a lot of layers and to use bright colours, fabrics and paints. I hope you will enjoy my work!

Taniko przygotowała fantastyczne kolorowe LO:
Taniko has created this fantastic, vibrant LO:


----
Naszym drugim gościem jest Kasia :)


Witam serdecznie!
Jest mi niezmiernie miło gościć w tym miesiącu w 13@rts :)
Mam na imię Kasia, ale w wirtualnym świecie funkcjonuję jako Cudaczek. Nie będę oryginalna pisząc, że od zawsze coś rysowałam, kleiłam czy ozdabiałam a skończyło się na wielkiej miłości do papieru. Uwielbiam scrapbooking za tysiące możliwości, które daje, za mnogość technik i stylów, za to, że zawsze mnie czymś zaskakuje. Nauczyłam się nigdy nie mówić nigdy mimo, że czasem wydaje się, że temat czy technika jest absolutnie nie moja, próbuję wszystkiego po trochu i mam z tego niesamowitą frajdę. Zabawa z papierem jest lekarstwem na wszystkie moje smutki i stresy i moją ogromną pasją :)
Pozdrawiam gorąco!
Cudaczek

Kasia przygotowała kartkę i piękne wzruszające LO:
Kasia  has created a card and a lovely, touching LO:







Prawda, że piękne i inspirujące prace? Dziękuję Wam bardzo dziewczyny! 
Do you agree these works are simply stunning and sooo inspiring? Thank You so much girls! :*

Zapraszamy i Was - czekamy na Wasze prace tutaj -----> Wyzwanie #6
Please join us and have fun with our challenge too -----> Challenge #6

Pozdrawiam
Cheers,
Ayeeda

1 comment: